oohmygucci !! im happy till got all of the sudden blusshe \m/ OMG ! hey beloved reader , last night i got fone call from him ooh lord of heaven only you the one knowing all of my feeling on that time goshh >,< i think i have fall in love again T,T huhuuu stupid aigoo ~ you know , before dia minta number fone saya act saya mau minta deluan bah sebab beberapa hari suda saya tackle dia tetap juga no respon positif dari dia ni >,< kononnya saya lah yang mau minta sendiri sama dia but tiba-II fanshu sms me , tell that she already have his number teruss saya brokenlah konon hilang sudah mood mau kenal rapat sama dia , mana lagi fanshu bawa saya jalan with him lagi demmit ! sudahlah that guy saya suka now dia cop deluan buat saya malas suda mau tackle dia , saya tida suda chat sama this guy sebab tidak mau berharap lah sangat manatau dia couple dengan fanshu , then saya pula yang sedih IMPOSIBLE ok ! pastu saya buat biasa ja lah time on fb kan macam yang tiada apa-II ni bah puii then kunun mencari lah saya target baru seh **( ada tau guy yang saya minat tapi dia sombong sangat ni bikin malas ) tiba-II 'he' inbox me bout fb game yang kami play saya sent dia colour yellow and lupa sudah ntah apa colour saya send lagi satu tu , pastu dia minta colour red it mean **kiss me** dumb ass betul baru tu dia pulak yang minta number fone saya \m/ omg time tu blusshe sudah saya lordd ! belum itu lagi dia add on ah colour gold konon mau minta hug konon dui naa dogo mau jua saya triak-II time tu tau punya happy saya , andthen entah apa saya chat sama dia terus saya bagi number saya tempat dia ~ tidak sampai 5minute datang sudah msg ' hola ! , this is jiejy ' bilang nya haharr ! teruss senyuman saya tu bah yang macam tiada penghujung dia nih >,< dai , andthen di sebabkan saya tiada creadit saya minta call lah sama dia konon , you know mula-II saya sangka dia tidak mau call tau couse tiada respon baa , sekali tu tengah saya buat kerja , tiba-II fone bunyi ni cepat-II lah saya tingu siapa yang call terus-II ba terpaparnya d fone tu ' calling azizi ( jiejy )' auuw !! macam saya mau lompat-II sambil teriakk hysteria seja tau d ruang tamu time tu MAIGAD ! but bida bah nada cerita ni time calling tu kejap seja huhuuu ~ busy dia exam mau study konon >,< maka saya pon exam ni bah duii ~,~ pastu sudah off ingat habis lah cerita sudah rupanya dh lei text dia sent auww :3 sweetnya ' tadi u calling kn sebelum saia call , 2 times saia cuba call kau , kali ke 3 bru ringging , hahaha , anyway , kiut oo u punya suara , haha , good night , ' gadd dia try calling saya 2 kale pulak hehe sorry lah my fone ni lambat pickup line bah bukan nya saya calling dengan orang lain >,< banyak sudah saya dapat fitnah gara-II nih fone teda line seja T,T huu tapi tidak dinafikan jugak memang ada yang pandai call saya tapi bukan semua saya angkat tau terutama digi easy :x macam saya ni tempat pembuangan keboringan mereka seja tau calling tanpa sebab just becouse im one of their buddys seja haiss :( hate it tau ~ bah ok lah off to go now mau sambung buat baju melayu ben-II haharr :') azizi i like you already :3 kbai

this my profile picture that he said so adorable hoho ~ mygadd i think i fall in love again after a year of single :')
this my profile picture that he said so adorable hoho ~ mygadd i think i fall in love again after a year of single :')

No comments:
Post a Comment