About Me

My photo
vivian sim what they call me , im the eldest sister among 6 sibling , we been raised by the arm of a king a single father :) im a student of fashion & dressmaking level3 and also a jr photographer , i have been dreamhigh to open a weddingdress studio in new york :3

Wednesday, 25 April 2012

puas hati :')

heyya reader :') selamat malam mr.gorjess and ms.handsome gahah

 'SAYA BERPUAS HATI DAN GEMBIRA dengan pencapaian kamu' itu la apa yang big boss(abang) cakap sama saya aritu :') tidak sia-II ba panda eye yang saya kasi makan tiap-II malam atu untuk barang skirt yang customer minta buad , you'll know dahyat eh sudah la first time saya buad skirt tu mana minta kipas tengah "biasanya saya buad kipas sisi ja" sekali kena yang cerewet ba mau jua saya jerit "emaaaaakk" haha macam paloooi , thenbuad laa saya skirt tu dengan hati-II laa konon saya buad dalam masa yang sama **(hais) capek deh , apa enda kaan 12am baru balik macam kerja apa seja ba atu , tapi result dea awesome babe :') tambah-II lagi customer tu datin kebetulan nama nya vivian juga eh **(enda pula saya pena nempak dea d mana-II pon napa tidak famous ah) haha nakal pula pala hotak saya neh tau fikir yang bukan-II seja , di puji-II lagi jahitan atu lawa konon , eh kambang sudah telinga ani , mendengar pujian segala :') puii teripp ba lepas neh belambak lagi kerja saya dengan baju melayu 9 orang untuk satu keluarga saja , fuuuuhh besarr nya family sorang 2-3 healai nak buad waduuuhh entah benyawa lagi ka saya time tu untuk buad kan mereka haha mana saya belum cun lagi menbuat baju melayu :') ihh , tapi kaan saya mau buad kan lil saya baju kurung laa entah dea mau baju kurung apa ooh nih tahun , boleh kaitu saya buad kan dea baju ceongsam untuk raya wakka palooii eh , **(lil bagitau ya sama sis apa baju kurung yang lil mau pakai nih tahun :') sis buad kaan lil tapi jangan laa baju kurung tradisional sis malas mau buat banyak mau potong-II payah sik , yang modern-II teruss ah lil hehe) oke chau mau msg-II sambil buat baju coperat father liao "macam di tanya tripp ja mau bagitau haha :')"

1 comment: